tiistai 7. joulukuuta 2010

Suuri Synnytyskärsimättömyys

Olen edelleen sitä mieltä (ja nyt yhä vahvemmin), että meidän koira on vain suuri HUIJARI, koska se panttailee niitä pentuja ihan onessaan.
Tai no ei se nyt erityisen onnelliselta näytä, mutta ei silti voi vaan pökästä niitä ulos. YNGH!

Eipä siinä, eilen oli laskettu päivä ja se saattaa mennä parilla ylikin. Neekku tuntuu olevan sitä mieltä, ettei oo mitään kiirettä. Minä oon eri mieltä. Eilen illalla se rupes olemaan levoton ja läähättelevä, mutta sitä se on edelleen. Ei tosta ota selvää. Sitä paitsi mua väsyttää, koska olen yöpynyt viime yön samassa huoneessa tiinen nartun kanssa vahtimisen takia. Ei kannata olla kateellinen, sen vaan sanon. Yöllisessä hämärässä ja koiran läähätyksessä mielessä pyörii mitä kummallisimpia kuvia.

Tää on ihan tylsäääääääääää. Eikö se oikeesti ees oo huijari, koska me on nähty alieneita ultrassa ja tunnettu  niiden liikkeet kyljestä, mutta ku! Miksei ne jo synny. Yhyy. Byhyy.

Kuksauttajan emäntä oli nähny muutama päivä sitten unen, jossa pentuja oli syntyny neljä ja ne oli ollu pehmoleluja. Yks oli sellanen hirmu aktiivinen leppäkerttupehmolelu, kaks jotain muuta pehmolelueläintä, ja neljäs sellanen karvaton humanoidi, joka ei ollu ollu ihan elinvoimanen.

Näillä mennään.



tulkaa jo..

1 kommentti:

Maijukka kirjoitti...

aaaaa tulkaa pennut!!!!

Nera osoittaa sulle mieltään näin ku et oo ollu sen kaa syksyllä nii paljoa. se ei ookkaa nii tyhmä ku aina väität!