torstai 2. huhtikuuta 2009

HAASTE TEILLE, OI LÅLLEROT

Koska lähden huomenna LONTOOSEEN *jeeJEEEpoispoispois!!*, ja näin ollen en siis päivitä ainakaan kuuteen tai jopa seitsemään päivään, niin jätän teille pienen haasteen tänne blogilaan.

Eli:


Listatkaa mulle SEITSEMÄN(7) asiaa/aihetta/juttua mistä haluatte, että kirjoitan postauksen. Aattelin et vois pitää erityisen teemaviikon ja kirjottaa jostain järkevistä(?) jutuista Lontoo-postauksen jälkeen.

Ne siis voi liittyä minuun tai olla liittymättä, paitsi no luultavasti mistä tahansa kirjotankin, niin jotenkin yhdistän sen muhun liittyväks joka tapauksessa.. nojoo.

Kommentoi siis tähän merkintään ja laita aiheesi nimellä tai anonyymina. Sama ihminen ei voi ehdottaa aihetta kahdesti peräkkäin, välissä pitää olla vähintään yhden ihmisen ehdotus. Kirjotan sitten seitsemästä ekasta jutusta, jotka mulle langetatte.


JA JOS EI OLE TULE SEITSEMÄÄ KASAAN, varsinkin kun täällä käy lukijoita, mä tiedän sen, ihan turha piiloutua sinne ruudun taakse, NIIN OLEN HYVINHYVIN PETTYNYT.

Siinäpä 8) Sitten muihin aiheisiin:

Kaks viime yötä oon nukkunut ihan yllätyshuonosti. En tie miks, koska yleensä mulla ei oo univaikeuksia. Nyt sen sijaan oon nähnyt ihan kummallisia unia, on ollu vaikeuksia nukahtaa, ja nukkuminen on muutenkin ollu tosi pätkittäistä. Viime yökin tuntui siltä, että nukuin kaks tuntia, sitten heräsin ja nukuin puoltoista tuntia aina sellasia kymppiminsan pätkiä, sit havahduin, sit taas yritin nukahtaa ja sitä rataa.

Se ei tunnu kovin virvoittavalta, minkä nyt arvata saattaakin. Tänään on ollut ihan tajuton uupumus. Hissanpreppaus kun loppu (lål, tein sen kokeenkin jo, niin tuntu vähän turhalta istua siellä) niin en ois jaksanu ees nousta. Mut oli pakko. Piti käydä ostamassa kirjat (ihan törkeen kallista, esim yhteiskuntaopinkirja olis maksanu yli 25€, niin ostin sen sijaan käytetyn seiskallajapuolella) ja mennä konsalle soittamaan. Siinä meni yllättävän kauan, ja kun viimein pääsin kotiin, niin päätin röyhkeästi, etten kyllä mene MuPeen tänään. Joku raja pitää olla.

Tänään oli VIIMINEN KOE, en itkenyt, mutta enpä kyllä kamalasti nauranutkaan. Kyllä mä joka tehtävään kovasti jotain yritin rustailla, mutta veikkaanpa, että aika päin pyllyä meni. Kyyyyllä se läpi menee, mutta ei vältsillä mitenkään erityisen hohdokkaasti. NO, SAMAPA TUO, se on vaan joku matikka, yök.

En osaa käsittää. N.15 tunnin päästä oon Lontoossa. Siis Briteissä. Siis ymmärrättekö. Siis!

Hassua olla näin intona jostain. Vois innostua asioista useamminkin vähän enemmän, oon aina vähän sellanen etten jaksa vaivautua. Mut NYT! Elämänmuutos! Parannus! Ainakin siks aikaa, kun oon tuolla 8)

Siellä on tosin ollu niitä mellakoita sen G20-kokouksen takia tai jotain, mutta josko me säilyttäis kuitenkin ehjin nahoin. Ja se on sen verran iso kaupunki, että tarvittaessa onnistuu välttää pahat paikat.

Tää tuntuu niin nostalgiselta O_O Ette voi ymmärtää, mulle tulee ihan ysiluokan kevät mieleen ja oi, voi.. ihanaaihanaataaspääseeJEE!

Ei vissiin ala ärsyttämään ku höpötän vaan tästä ;D Mutta mulle ei koskaan tapahdu mitään enkä koskaan käy missään, niin PAKKO NYT KUN KERRANKIN JOHKI LÄHTEE!

Mutta nyt. Orvokki, sun pitää keskittyä pakkaamiseen ja itsesi ruokkimiseen (en oo taaskaan saanu aikaseks syödä kunnolla..), joten LOPETA JAARITTELU ja läpäläpättely.

Ootte ihQja, pusuja ja semmosia teille, oon niin ilonen että voisin räjähtää (jos en olis niin uupunut tällä hetkellä). Lento lähtee vähän kuuden jälkeen aamulla, joten unta ei kovin montaa tuntia ehdi palloon tulla, mutta EI se mitään! Ammenna energiani tästä innostuksesta.

En osaa lopettaa tätä! Voi luoja! Nyt oikeesti HEIPPA!

TÄÄ TYTTÖ LÄHTEE LONTOOSEEN D_D

5 kommenttia:

mirjami kirjoitti...

Pieni romantikko minussa vaatii selvitystä kaikista elämäsi romansseista ja ihastuksista. (Siis ei mistään seukkaamisista, junou.)

Salainen ihailija kirjoitti...

Kerro jotain kivaa kesästä, kun sekin nyt niin kovasti lähestyy. Ei sinänsä ole väliä, onko tuleva kesä, vai mennyt vai vaikka molempia, kunhan on vaan KESÄ! :)

Simppa kirjoitti...

Kerro jotain jännää.. Aika paljon kirjottelet kaikkea mitä oot tehny ja mitä tuut tekee, mutta en muista mahdottoman paljoa lukeneeni sun tämän hetkisestä suhteestas Jumalaan :) Kerros meille siitä jotaki?

Maijukka kirjoitti...

kerro suhteestasi esim. hiuksiisi, huoneeseesi tai miksei jopa korviisi. Kuitenkin sellaiseen asiaan, mikä on joka päivä/miltei joka päivä läsnä elämässäsi. Ruoka? Kengät? joku tällanen minkä kanssa olet tiheään kosketuksessa mutta et vältsisti ajattele suhdettasi siihen. Olen niin selkeä joo.

maiju kirjoitti...

kerropa minulle, että millainen on suhteesi kehoosi ihan näin kollektiivisessa mielessä.