maanantai 20. huhtikuuta 2009

Mina underbara skor!

Tänään olen jopa saanut aikaiseksi. *DODOOM!*

Ihme ja kumma, mutta näin on.

Heräsin esim ajoissa, vein viimeinkin matkalaukun Lontoon jäljiltä vintille, kasasin pyykit pois lattialta, vein talvitakinkin vintille. Sit tein koko aamun vaan kieliä: pökäsin ruotsin kieliopin (jonka olin unohtanut tehä jo aikasemmin..) ja sit kaikki enkunhommat kertaistumalta. JES. Ees YKS aine nyt kokonaan alta pois.

Myöhemmin luin myös yhteiskuntaopin jutut, joten sekin on alta pois, ja sit tein vähän luovan kirjottamisen hommia. Mutta ei lähtenyt kunnolla rullaamaan, niin tein vaan pari tehtävää. Ei huvittanu ruveta väkisin vääntämään.

Kasvava ahdistus vaan on, kun tossa olis myös tehtävät kahdelta matikankurssilta, joihin en oo vielä koskenutkaan. Ei vaan vois niin kun kiinnostaa ehkä yhtään vähempää. Matikka on kyllä niin arsesta. Mutta huomenna siihen on varmaan pakko tarttua, tai en saa millään tehtyä noita kaikkia hommia torstaiks. Yhyy! :(

Opiskelupäiväni häiriöityi sillä, että Mirkku houkutteli mut kaupunkiin. Koska olen kiltti(hähä), niin suostuin ja menin. Elämänlangassa olis ollu ne kaks neekeripatsasta puoleen hintaan, mitä oon jo ajat sitten katellu, mutta en vaan raaskinu sijottaa. Ajattelin, että ehkä törmään vielä joskus vieläkin hienompiin. Ne jäi sit ostamatta.

Sen sijaan laitoin kaikki keikkarahat, ja vähän enemmänkin, menemään kyllä tosi lahjakkaasti. Alun perin sen piti olla Mirkku, jonka oli tarkotus ostella, mutta jostain syystä musta tulikin se, joka laitto rahaa palamaan. HIHIHI. Ostin esim Accentista sellasen Conversen laukun, joka on sen kokonen, että se sopii viikonloppureissuille. Tähän saakka oon lainannu aina Kirpun Röhnisch-laukkua, mut nyt mulla on oma. HÄHÄ. Joka mätsää vielä täydellisesti mun tennareihin, voi luoja ;D Sen lisäks ostin myös pienen valkosen 'edustus'laukun, jota oon pitkään katellu. Tää oli ilmeisesti tällanen ostosreissu, että ostin vaan niitä, jotka on ollu mielessä jo pitkään, mutta ei oo ollu rahoitusta.

Itse ne keikkarahat meni kuitenkin Biancoon, kun kuitenkin sorruin ostamaan ne kevät-/kesäkengät, ruskeat reikäiset nahkaiset, vaikka olikin kyllä kalliit MUTTA houkutus oli niin suuri koska ne oli niin söpöt ja sievät että kuolen. Aah. Ja nytpä on ainakin kesäkengät ostettu, ajoissa vielä. Ei tarvi sitä enää tuskailla, kun lämpösäät tässä joskus päättää yllättää.

Tänään oli muuten kyllä aika lämmin auringonpaiste joskus keskipäivällä, koska selkää oikeesti kuumotti, kun arska porotti keittiönikkunan läpi kun luin sveskaa, jättefint.

Täytyy tunnustaa, että olin kyllä aika malttamaton. Niitä kenkiä ei ois saanu käyttää ainakaan ennen vappua, mutta mä sisäänajoin ne jo tänään. Noloa. Sain Vertiltä kuningasajatuksen mennä Prismaan kävellen, ettei tarttis odottaa niitä hakemaan. Päätin, että nyt kävelen noilla uusilla ihQilla, että ne muokkautuu. Tuli melkein kevätfiilis kun oli hame ja pikkukengät.

Harhauduin odottamaan bussia, ku aattelin että samapa se on mennä bussilla siihen viereen, mutta se bussi olikin vaihteeks vaihtanu eri kulkemisaikaan joskus viiden jälkeen. Sit mietin, että ei luoja, ei musta oo voinu NÄIN laiska tulla, ja lähin kuitenkin kävelemään. Loppujen lopuks olin Prismalla ennen iskää ja Veraa. HAH!

Tuli kyllä vähän tyhmä olo fleecessä ja kevätkengissä, kun vastaantulijoilla oli kunnon tuularit ja kaikki. Mutta mitäpä se niille kuuluu, jos oon päättänyt että nyt on kevät vaikka kuinka kylmästi tuulis? Ja turhaan ne mua mulkoilee, koska itehän mä tiedän, ettei mulla oo kylmä, saakeli soikoon.

Ooh, tekisi mieli hypätä taas kenkiini ja tassutella niillä ympäri kämppää.

Tilannekatsaus: jo yli 3100 latausta! Vad bra! Ootte ollu aika ahkeria, hiljaiset lukijani^^

3 kommenttia:

mirjami kirjoitti...

Ai niillä uusilla kävelit? Senkin hurjake! Ei nyt vielä NIIN kevät ole. O_O
(Ne on kyllä aika naiselliset.)

Maijukka kirjoitti...

minä aina kävelen uusilla kengillä sisällä kun olen yksin kotona. (sievät?? tosiaanko?)

pikku-oRkki kirjoitti...

Mirkku> ei niin, mutta halu oli vastustamaton! u_u

Maijukka> joo, mulla on sama tapa, a)koska tekee mieli b)koska niiden pitää muovautua. ja JOO, sievät 8)