sunnuntai 27. syyskuuta 2009

Maailman ihanin syys

"Tällaisena iltana
vois vaikka itseensä rakastua
ja haistattaa pitkät kaikille
koko rahalla
Tällaisena iltana
on niin hienoa hengissä olla"

Muuten ihan nappi, paitsi että tällaisena päivänä. Aamupäivä oli niin ihanaihanaihanakaunis LÄMMIN! Kävin Neekun kanssa aurinkokävelyllä ja oli ihan järkyttävän hyvä olo. Hymyilin vaan ja olin ihan autuus. Ihana elämä ihana syksy ihanaaihanaa

Mun pyrkimys oli pyhittää tämä päivä raa'alle opiskelulle, mutta se on vähän vaikeeta, kun sydän liihottaa jossain ihan muualla. Niinkun auringossa ja syksyssä ja elämässä ja muuten vaan muissa maailmoissa. Joten meni vähän plörinäks. Kyllä mä matikan alueen luin äsken ja kävin tehtävätkin melkein ajatuksella läpi, mutten laskenut ainuttakaan laskua. (En mä kyllä koskaan oikein ennen koetta.) En vieläkään ymmärrä, mikä mulla on viirannu sillon kun valittiin matikan laajuutta, mutta nyt on kuitenkin viimeisen pakollisen matikan koe ja sitten sekin tuska on ohi. En ees uskalla ajatella miten avutonta mun lukeminen sitten keväällä on matikankirjotuksiin, mutta onneks laitoin sen vapaaehtoseksi. Joten ei paineita.

En tiedä miks, mutta oon jostain syystä kuunnellut nyt kaks iltaa putkeen Vesa-Matti Loiria. Haha. Sillä on värisevä ääni.

Voi miten kaipaisin sitä että sais vaan olla ja lööbata ilman että tarvis ajatella jotain tekemättömiä asioita. Voisinkohan ruveta isona tyhjänpantiksi?

1 kommentti:

Moces kirjoitti...

HA! Sä et kestäis kuukauttakaan tyhjänpanttina!