keskiviikko 25. maaliskuuta 2009

I hate this fucking shit!

I fuck this shitting hate!

I shit this hating fuck!

Anteeksi karkea kielenkäyttöni, mutta tämä oli tämänpäiväisen tämän jakson VIIMEISEN matikantunnin teema. Ainakin mun osalta. Menee aivot ja taju, kun oon niin pihalla tossa pitkässä matikassa! Viime kurssissa oli kans hutera olo, mutta koe meni kuitenkin munkilla hyvin, mutta NYT ihan OIKEESTI varmaan itken siinä kokeessa. Se on niin ihQa istua 2h45min ja katella kelloa ja tuijotella paperia ja heilutella hermostuksessa ja ahdistuksessa polvea ja miettiä, että mitähän helkkaria sitä pitäs tässäkin tehdä ja rämplätä laskinta ja selata MAOLia siinä toivossa, että sieltä irtoaisi jotain vihjeitä..
Joopa. No, onneks se on vasta ens viikolla.

Ei tää päivä oikeesti ollu noin shitfuckhate ku mitä matikantunnin osalta :D En vaan voi sille mitään, että matikka saa mulle aina sellasen en jaksa elää!! -tunteen. Oon joku kieroutunut masokisti, kun valitsin sen pitkänä. Mikähän lie mielenhäiriö sillon ysillä lieneekään iskenyt..
No, se on myöhästä ny.

Tänään oli tosissaan siis VIKA PÄIVÄ TÄTÄ JAKSOA <33 Olin jo NIIN kypsä. Kiitos Jeesus tästä koeviikosta, kun ei ole läksyjä, Aamen.

Epsanjankertauksesta päästiin jo aikasemmin ja kävin Kirjatorilla tekemässä löydön kahdella egellä ja sit menin siskon kanssa testamaan Subin, ja se oli ihan hyvä! Ja oli kiva, kun ei ollu ihan hirmu liikaa porukkaa. Maistu paremmalta ku Foodissa, vaikka siellä on kyllä enemmän vaihtoehtoja täytteisiin.

Sit kävin myös Makuunissa tsekkaamassa viimeinkin, että onko niillä tarjolla BR1, ja niillä OLI, vielä "Suosittelemme"-hyllyssä, HAHA! Eli siis sen katsominen uudestaan lähitulevaisuudessa on ihan toteutettavissa.

Ohjelmassa olis tänään armotonta epsanjan ja historian opiskelua. Kunhan vaan sais aikaseks alottaakkin. Mielummin vaan söisin tai laulaisin tai muuten vaan lagaisin. Ei vaan huvittas! Miks aina pitäs huvittaa? Ja miks mua ei koskaan huvita??

Tänään ruokalasta tullessa (ja btw, ruokana oli kasvismureketta, hyi yök miten epämäärästä, siinä oli kolme eriväristä kerrosta, voi lål...) :
E: "Mä aina tervehdin tekstarissakin, että 'hei homppeli'."
O: "Miks ei 'superhölmö pöppelin sköppeli'?"
E: "Eiku homppeli. Paitsi sit mulla on yks kaveri joka on oikeesti homo, niin aina jos sille vahingossa sanoo et homppeli, niin tuntuu tyhmältä."
O: "HAHA, kaikkia muita voi sanoa homppeliks, paitsi sitä joka oikeesti on? Vitsi maailma on tehty monimutkaseks."
E: "Vähän niinku jos sanoisin kaikkia muita Orvokeiks, paitsi sua."
O: "! Ai rinnastatko sä Orvokiks kutsumisen homppeliks sanomiseen??"
E: "Eiks ne oo ihan verrattavissa, haha!"


Ja NYT opiskelun pariin. OI-keesti. Antakaa mulle voimaaaaaaaAARH 9_9

EDIT// OMG, 2500 kävijää RIKKIPOIKKIJAPINOON, ootte ihan superhölmöjä pöppelin sköppeleitä! ;D (Ite varmaan noista latauksista aiheuttanut kolmasosan.. u_u)

1 kommentti:

Henni kirjoitti...

HII sinäkii lähet sinne enkkuihin kohtaaaaa :>> mäki haluisin to london :/