keskiviikko 25. maaliskuuta 2009

Minun uusi muistikirja ja minun luovuus

Unohdin kertoa, että ostin Askartelukulmasta myös pienen muistivihon Lontoota varten. Sen kannessa lukee ECOLOGICA ja se on vihreä ja siinä on söpöä paperia. Lontoota varten siis sen takia, että koska en viiti ottaa kannettavaa mukaan, mun on pakko johonkin laittaa juttuja ylös, tai unohdan ne hyvin lahjakkaasti. Tuollainen pieni ja mukana kulkeva on kätevämpi, kuin iso, johon sitten voisi rustailla vasta kaikessa rauhassa. Nyt voin kirjottaa muistiin juttuja aina, kun ne tapahtuu, jnejne!

HIHIHI

Laitoin tohon laskurin. OMG 8 PÄIVÄÄ omgomgomgomogmomgomogmogmgomgogo

Oon ihan innoissani. IHANA päästä pois Suomesta ja IHANA päästä just Lontooseen ja IHANAIHANAIHANAIHANA että jotain tapahtuu. Mielenkiinnolla myös odotan, että muistanko enää yhtään paikkoja kahden vuoden takaa (:

Oispa siellä lämmintä ja jeee ja kaikkee

Tolle muistiviholle tuli heti käyttöä. Hakkailin pianoa (joka särkee korviin entistä enemmän nyt, kun sen viritys on edelleen ihan päin pyllyreikää, se on oikeesti kamalan kuulosta, normaalisti mun soitto kuulostais edes siedettävältä :(( ) ja lauleskelin esim. Alangon Taiteilijaelämää, vitsi se on härö, haha.

Kolme grammaa hassista on päiväannoksein.
Amfetamiinia muutama viiva livahtaapi yksin tein.
Lähdenpä tästä nappaamaan parisenkymmentä
tuoppia kun janottaa näin yösyömmellä.
Liikaa, vain vähän liikaa on riittävä annokseni.
Liikaa, vain vähän liikaa mä tartten ravinnokseni.
Taas kohtuuttomasti täytyy pian rakastua.



Jnejne. No mut siis. Lauleskelin ja sit rupesin pelleilemään muuten vaan maj7- ja 7-soinnuilla ja yhtäkkiä keksin ihan oivan intron/välisoiton/jonku, ja SIT keksin sointukierron SÄKEISTÖÖN ja OMGOMGOMG! Tein biisin melkein vahingossa! (vaikkei se ole vielä valmis, ja aika lållero, mutta raakile kuitenkin)

Se kertoo aamusta. (Ihmekös tuo, kun mun postauksissani on eniten aamu-tunnisteita, lål.)

JA SIT KIRJOTIN SEN YLÖS UUTEEN ECOLOGICA-MUISTIKIRJAANI ETTEN UNOHTAIS SITÄ!

Että niin. Teki vaan mieli kertoa.

Ja luin epsanjaa! Mutta hissaa kyllä en.. Oon pulassa, mutta elämä on sellasta. Musiikki antaa enemmän!

Jee! Ja nyt ehk nuQQ!