maanantai 9. maaliskuuta 2009

Älä säkään tykkää, ei nekään

Oli omituinen herääminen tänään. Loman jäljiltä herätyskellon radio oli just niin hiljasella, etten näköjään heti heränny siihen. Se ehti soida kakskyt minsaa, ennen ku havahduin siihen, ja siinä vaiheessa taisin juoksennella jo jossain viidakoissa ja höntsäillä ties mitä - koska biisi, johon heräsin oli HAKUNA MATATA

LÅLLÅLLÅLLÅL

:D

Se oli hassua. Mutta kyllä oikeesti duunasin siinä unessa jotain fiksuakin, se tuntu sillon herätessä ihan loogiselta jatkumolta se biisi, joten kesti pikkasen aikaa tajuta, että missä mennään minne tullaan kuka ollaan jnejne.

Tämän päivän Qma aihe: mun opiskeluinto on yhtä kuin nolla. (Mikä sensaatiomainen uutinen.) Nytkin pitäis väsätä joku mantsanjuttu aurinkoenergiasta ja maalämmöstä ja KYLLÄ MUUTEN LÄHTEE. u_u

Mikä siinä on, kun ei vaan kiinnosta? Siis niin kun edes hitusen vertaa?

Ja mikä SIINÄ on, että pakoilee jotain energiakiusaa päättämällä angstata blogiin? Säälittävyysaste nousee jo lähes niin korkeaksi, että vois hypätä kaivoon. MUT EN JAKSA SITÄKÄÄn

Kaiken päällisiksi kaveri just egos, että sai äikän aineesta kymppimiikan. Voi jumankekka oikeesti. Ja se vielä uhkas, ennen ku ne kirjotti sen, että aikoo saada kympin. Oon katkera: en oo saanu kymppimiikkaa aineesta lukiossa varmaan vielä kertaakaan. En tiedä, syyttäskö sitä, etten koskaan jaksa kunnolla keskittyä (MUUTENHAN toki varmasti kykenisin), vai yksinkertasesti myöntää, etten osaa edes sitä asiaa, mistä oon tykänny pikkutytöstä asti, kunnolla?

Nyt tekis mieli kiroilla silleen ihan älyttömästi ja paljon (sillä tavalla, että se kuulostaa kuuntelijan korviin huvittavalta, mutta niinhän kiroilu aina kuulostaa vähän lållerolta).

Tekis mieli myös mennä alasti sänkyyn ja lojua siellä viikko. Mutta ei sekään onnistuis, koska pitäis kuitenkin käydä ulostamassa ja syömässä vähän väliä. Eikä se onnistuis siksikään, että sisällä jäyhäävä omatunto (jota olen viime aikoina alkanut epäillä synonyymiksi velvollisuudentunteen kanssa - MUA ON VIILATTU LINSSIIN VUOSIA!) ei jättäis mua rauhaan, eikä antais mun vaan olla.

Ja opettajat ei tykkäis.
Ja äippä ei tykkäis.
Ja yhteiskunta ei tykkäis.
Ja Neekku (joka saa muuten parittelukaverin saksanseisojasta) ei tykkäis.

minä kyllä tykkäisin.. (eikö se paina vaa'assa ollenkaan?)

2 kommenttia:

maiju kirjoitti...

hei saksanseisoja ! ohoh !

Maijukka kirjoitti...

kyllä se painaa vaa'assa eniten.