torstai 19. maaliskuuta 2009

ihQaurinkoaurinko PLAAPLAAPLAA

HIHIHIIHIHIHIHIHIHIIHIHHIIHIIHHIHIHIHIHIHIHIHHIHIIHHI

Hih!

Huh, jopa helpotti. Oli vaan jotenkin ihan random-"tuntuupa-mukavalta-tahdon-hihitellä"-fiilinki. Ja nimenomaan hihittely, ei sellanen (mitä mulla usein on), että tekis mieli nauraa ihan sairaan kovaa.

Olin liekeissä tänään. ESIM: epsanjan sanakkaasta kybä! C'moon, unbelievable, paransin joka sanakkaalla! Ainakin siis joissain asioissa kykenen kehitykseen.

Sit äikäntunnille mentäessäki olin ehkä maailman hauskin:

P: "Noniin tytöt, kohtapa sitten kirjotetaan. Onkos kynät terävinä?"
O: "Joo kyllä kynä aina on, mutta pää ei. AHHHAHHAHHAHH!"

Parkkinenkin nauro mulle ;D Ite nauroin itelleni, kun en voinu estäytyä sanomasta tota (ei noin voi oikeesti sanoo..estäytyä..haha)

Sit kesken päivän sain mun ihQsiskolta ihQkutsun termarikaakaolle, joten koulun jälkeen mentiin Vänärille mattolaitureille juomaan kaakaoo ja syömään leipää ja omenaa ja kattomaan, kun ihmiset kompuroi suksillaan ja käyttää pieniä fifejään lenkillä. Mirkku kerto, että se oli nähny naisen, joka oli kiroillu sorsille. Lål.

Päätin muuten tänään, kun heräsin siihen, että kahdeksalta aurinko paahto ihan täysillä ikkunasta mun silmään, että NYT SE PUKKAS KEVÄÄN, joten siirryin kevätkauteen vaihtamalla mokkasiinit tennareihin, jee. Oli hauska fiilis. Paitsi että se oli sittenkin ehkä virhearvio, kun varpaille tuli villasukista huolimatta kylmä, kun istuttiin siellä laiturilla niin kauan. Vaikka aurinko paistokin ja lämmitti selkää (muuta se ei sitten lämmittänytkään), ja vaikka oli ihan ihanaihana sää ja kirkas ja sininen taivas ja oooooh!

Tänään kaikki oli kohdallaan, koska oli niin kaunista ja koska en ottanut stressiä mistään (edes siitä sanakkaasta tai välikokeesta tai mistään), ja koska oli vaan. HAH! Ihmeellistä, että välillä voi olla tällanenkin fiilis. Tuntuu, että viime aikoina on ollut vaan mitäänsanomattoman turta ja turha olla.

Innostuin tänään myös uudestaan muutamista biiseistä! Mulle pukkas pitkästä aikaa musavastuu lauantaille (ja Jenni on jossain menossa ja Elinakaan ei päässy pianoon, niin saa nyt nähä et isketäänkö me Mika bassoon vai pianoon, ja et mitä tästäki tulee vajaalla poppoolla..), ja oon edelleen kyllästynyt/turhautunut kaikkiin ylppäbiiseihin, mutta oli noita muutamaa ihan kiva lauleskella. Mulla on vaan paha tapa suosia hitaita, niitä on niin paljon kivempi laulaa, kun ehtii keskittyä. Mut ne taas on varmaan muille vähän unettavia. Mut nopeet on kaikki jo ihan käytettyjä nojaa. POINTTI siis oli tässä se, että löysin muutaman biisin uudestaan (jee, esim yks Juha Tapsan kipale, LÅL), niin ehkä mä saan tässä setin kasaan kuitenkin. Jag hoppas.

Ainiin! Just ku olin istunu MuPen tunnille tässä illalla äsken, niin sain odottamattoman puhelun, ja sit ärsytti koko tunnin (tai no 1,5h se kestää, mut junou), ku mietin vaan että mitä asiaa sillä oli, kun ei voinu(lue=jaksanu) tekstariin laittaa. Ja sit ku tunnin jälkeen soitin, ni se oli vaan et "mietin, et missä hiihdät/meet/enmuistamitäverbiäkäytti". LÅL, ei voinu ees suoraan sanoo, että kaipas mua ja olis tahtonu nähä! (TIEDÄN, että luet tätä Simo, joten hajoo siihen! :D)

Mut paras oli vasta ku lopetin puhelun ja soitin iskälle, et eiks se luvannu tulla hakemaan. Olin just katellu, että vähän matkan päässä bussipysäkillä on ihan mein sitikan näkönen auto, ja kävi ilmi, että se OLI meidän auto.

O: "No hei ootsä tulossa?"
I: "Joo"
O: "No missä?"
I: "Mä oon parkissa tässä bussipysäkillä ennen konsaa."
O: "Oho, no mä kattelinki et näytti mein autolta"
I: "Joo, näillä poliiseilla on mulle jotain asiaa."

Nauroin NIIIIIN paljon. Poliisit oli pysäköiny mein taakse ja iskä istu siellä autossa niiden kanssa ja Neekku ootti yksin mein autossa ;D Niillä kesti toimissaan hirmu pitkään, ja ehdin jo kyllästyä oottelemiseen. Arvasin tilanteen oikeen: iskällä oli vähän ollu astetta raskaampi kaasujalka, niin kun sillä aina vähän tapana on, etenkin suorilla. Poliisit oli tullu vastaan tutkan kanssa ja tehny uukkarin ja lähteny perään.

Iskä oli ajanu 79km/h (mittaustarkkuus vähensi sen 76:een) viidenkympin tiellä. Ja sai sakkoja 1400€!!!!

NAUROIN SILLE NIIN PALJON!

Se lähti just hakee äippää töistä, äiti varpilla tykkää tästä, HAH! : DDDD

(Toisaalta, sinne meni mun Lontoon käyttövaroja, että kiitos tästä..)

Arvatkee mitä: mulla on taas ne saakelin matikanläksyt tekemättä. Siks, että laulelin vaan ennen MuPea, enkä aukassu kirjoja. Sen siitä saa.

2 kommenttia:

Kirsikka kirjoitti...

non LOL. en ehkä sinua naurais, ku iskä sanoi, ettei enää kuskaa ketään :P

mirjami kirjoitti...

Mitähän tohon nyt voi edes sanoa. Jospa se ajais tulevaisuudessa vähän maltillisemmin...aina pelottaa istua etuskilla sen kyydissä, kun ei se turvaväliäkään jätä paljoo mitään. Sitä saa mitä tilaa.