torstai 13. toukokuuta 2010

Irtiotto

Pian lähtö LEIRILLE. Kiponniemeen. Voi miten tykkään olla siellä! Viimeks syyskuussa, joten on jo aikakin. En tietenkään tiedä mitä tästä tulee, paljon paljon ihmisiä, puolituttuja naamatuttuja tuttuja tuntemattomia, mutta tykkään päästä hetkeks muualle, muihin kuvioihin. Saan sitä paitsi hyvän syyn olla muutaman päivän lukematta, vaikka kai mä kirjat mukaan otan, mutta tuskin niihin ehtii kunnollisia hetkiä uhrata.

Mulla on suunnitelmissa heittää talviturkki. Muita suunnitelmia ei sit hirveesti ookkaan. TYKKÄÄN.

Saatte lomaa mun postauksista mitä luultavimmin sunnuntaihin saakka ainakin. Voitte sillä aikaa ilahduttaa minua kommenteilla tai vaikka runoilla! Oon lukenu niin paljon runoja muutaman päivän aikana, että alan nähdä niitä kaikkialla ja joka paikassa.

"Kaikki näkyy valossa, paitsi aurinko", kirjoitti Mirkka Rekola. Minusta oivallinen oivallus.
Heippa siis, lähden tästä valoon.

2 kommenttia:

Jaakko kirjoitti...

Rekolalla on paljon kyllä oivalluksia...runoissa ja varsinkin aforismikokoelmissa.

Tässäpä yksi tällainen Rekolan oivallus, jonka voi ainakin kolmella tavalla lukea:

Asettua rinteeseen
nähdä tielle ja joelle
ja aina on puita korkeammalla

=) kirjoitti...

Kiponniemessä leiri on,
on olo verraton.