maanantai 17. toukokuuta 2010

Siellä

Hömmmm.
Leiri.

paaaaljon paljon naamoja
likaisia jalkapohjia
joka päivä aurinkoa
poika Lohjalta, joka näytti hymyillessä ihan Viggo Mortensenilta
huonekaveri, joka unissakäveli kesken yön mun yli nukkumaan toiseen sänkyyn
kylmää järvivettä
Maijukan lapsuuden idoli
tusina erilaista puhetapaa
Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä
tunkkaista huoneilmaa
yllättäviä vesi-ilmapalloja
sarjamurhaajalta näyttävä naurava urkusaundilla soittava mies
juomakisan voittanut tanakka täti, jolle sai vuodattaa
superfeilaus mölkyssä
uusi into
paljon hengellistä purtavaa
minimaalinen rumpali, joka sai alottaa kaikki biisit ekana iltana
saarnaaja, jonka äänenpainot oli omaa luokkaansa
melkoisesti naurua
haavoittavia havunneulasia kavalasti nurtsilla
kuminauhoja vastuullisten naamalla



P: "Sinä oot periny isältäs kaikki hyvät piirteet - äidilläs ne on vielä jäljellä!"

A: "Mä en tiedä miten mä oon joutunu tänne."

H1: "Pikkusehienoo!"

Ma: "Siis ihan oikeesti."

Mi: "Keräsin myös KÄpyjä, niistä sai muutaman pennin."
"Totisesti, totisesti, sanoo Henki!"
"HalLEEluja!"
"HalleeLYYja!"

H2: "Te ootte NUORIA, eläkää! Nytkin kun meet tonne aurinkoon kohta niin SYÖ jäätelöä, OLE nuori, IHASTU vastakkaiseen sukupuoleen - mutta ET LÄHESTY!"

L: "Jos minä ooolen taaalitintti, taaaaliiiTINTTI!"



Niin et joo, oli pikkusehienoo. Ja joo, Jeesus on pikkuseparas.

3 kommenttia:

Henni kirjoitti...

Paras oli toi, että ihastu vastakkaiseen sukupuoleen, mutta älä lähesty :DDD

pikku-oRkki kirjoitti...

No ne tuskin hirmu hyvin avautuu, kun niitä ei kuule asiayhteydessään ja puhujan omalla äänellä sanottuna : D mutta hauskaa oli.

Maijukka kirjoitti...

vitsi mitä mää nyt osaan kirjottaa leiristä ku kirjotit jo kaiken

mun idoli ja viggo oli huippuja!!!