tiistai 5. tammikuuta 2010

Ne pienemmät ajat

Onnistuin valvomaan kovin myöhään ja siitä johtuen nukkumaan kovin pitkään. Unirytmini on kovin pyllyllään. Sitä paitsi teki mieli ottaa kovin pitkä suihku, joten käyntiin pääseminen kesti kovin kauan.

Oon yrittänyt nyt kovasti selättää mun vaatekaappia. Onnistuin mä kassillisen vaatteita karsimaan, kasan rikkinäisiä sukkia heittämään menemään kuin myös tusinan sukkahousuja. Mun röykkiönaulakko (josta ei näy naulakkoa ollenkaan) kaipais myös koskettelua, mutta en yksinkertaisesti jaksa nyt tarttua siihen. Tiedän, että sieltä paljastuis ainakin tukku huiveja, joista en osaa päättää et säilyttääkö vaiko eikö.

Joskus mulla oli hervoton vyökausi, ostelin vaan hulluna vöitä ja käytinki niitä. Nyt en oo käyttäny vöitä moneenmoneen vuoteen, koska mulla on lyhyt maha eli käytän pitkiä paitoja eli vyöt törröttäs läpi eli näyttäs hölmöltä. Sitten muistan kans säärystinkauden, se oli hauskaa. Mut niihinkään en oo koskenu aikoihin, en ees muistanu et mulla on noinki monet. Niin ja edellämainitut huivit oli myös joskus tosi IN, olin aina rätti kaulassa, mutta sekin aika on oikeestaan jäänyt taa.

Mua alko ahdistaa kun aprikoin noiden vaatteiden parissa. Pieneks jääneet housut on ok, mutta on ihan tajuttoman masentavaa, kun testaa paitaa ja muistaa vieläki millon sitä piti tosi usein ja sitten tajuaa, ettei se enää näytä samalta, koska rinnat on turvonnu siitä ajasta.
Saanko itkeä.
Tiedän et kaikkia kiinnostaa ihan rutosti kuulla mun tisseistä, mutta kun raivostuttaa. En ees oo tajunnu, miten oonki huomaamatta hylänny esim lähes kaikki kirkkaanväriset pitkähihaset. Nykyään pidän melkein aina vaan mustia tai jotain muita tummia ja se johtuu yksinkertasesti siitä (ja tämän tiedostin kun testasin vanhoja punasia pitkähihasiapaitojani ja hylkäsin kaikki, ei vaan enää onnaa) että vaaleissa paidoissa rinnat näyttää paljon isommilta. Ja en HALUA.
Tää on niin epäreilua. Ehkä joo vähän pikkusieluista ottaa ongelmaa tällasesta, mutta kun tissit on niin TURHAKKEET, minä voisin mieluusti luovuttaa näistä kolmasosan tai vaikka puolet pois.

NNNNGGGHHH!!!

Mistä tuli mieleeni eilinen keskustelu Henskin huoneessa, kun soviteltiin sen hylkäämiä vaatteita:
M: "Voi, noi on sulle niin isot!"
O: "No niin on kun ei mulla oo pyllyä."
H: "No mut sulla onki rinnat."
O: "Ööö ottasin kyllä paljon mielummin lantion ja pyllyn kiitos, rinnat sais mennä."
M: "JOO, saat vähän mun lantiosta!"

No mut nyt on kuitenki vaatteet saatu takas kaappiin. Koko systeemin ajan soi Risto, koska piti kuunnella sen tuotanto läpi.

Huh kun rupeski ottamaan aivoon toi homma. Jos kohta jaksais edetä noihin koulukirjoihin.

NNNNGGGHHH!!!

3 kommenttia:

Henni kirjoitti...

En minä HYLÄNNYT vaatteitani, päästin ne vaan parempiin koteihin. Niistähän tuntuisi pahalta, jos ne hylättäisiin. :s

pikku-oRkki kirjoitti...

Mutta enhän minä missään vaiheessa oo sanonut että SINÄ hylkäsit? :o

Maijukka kirjoitti...

mut on tyhmää jos on hillitön lanto ja pylly ja vielä hillittömät tissitkin. sitten on vaan hillitöntä