torstai 7. tammikuuta 2010

Sillon kun mikään ei vaan onnaa

Tänään minua on ÄRSYTTÄNYT
- minun ja opettajan eriävät näkemykset novellianalyysistä
- koko bussimatkan minun niskaan röhinyt mies
- vapaiden luokkien puute konsalla viulukilpailujen takia (etittiin reilu puol tuntia)
- pakkanen, joka pistää jousisoittimien viritykset uusiks (rötvättiin nelistään sellon kanssa noin puol tuntia myös)
- kahden edellisen kohdan takia turhanpäiväinen ajan hukkaanheitto
- se että busseja saa aina odottaa
- pöydältä lattialle salaa kierinyt kananmuna

melkein ILOSTUTTANUT
- se etten näyttänyt aamulla ihan räjähtäneeltä, vaikka nukuinki 4/5 yöstä surkeesti
- se kun Neekku oli niin törkeen ilone ku tulin kotio
- kun luulin elohiiren jo kyllästyneen ja kuolleen pois (kunnes se heräsi taas eloon iltapäivällä)

ja MASENTANUT
- epsanja
- äidinkieli
- matikka
- vielä kirjoittamaton enkunaine
- kadonnut opiskeluinto joka olis just nyt enemmän ku tarpeen
- se, etten jaksa panostaa edes tähän blogimerkintään.


"Mun sielu huutaa vapauttaan
ja mun mieleni kaipaa vähän lisää tilaa!"
 Reino & the Rhinos: Niin monta iltaa...

4 kommenttia:

siiri kirjoitti...

no nyt oli positiivinen!

pikku-oRkki kirjoitti...

no ku nyt onki niin saakelin positiivine fiilis!

Anonyymi kirjoitti...

Sun pitää keksiä ainakin 1 positiivinen asia enemmän kuin keksit negatiivisia. Yritä ainakin. Ja positiivinen voi olla ihan yhtä pieni asia kuin se että kananmuna vierii lattialle.

pikku-oRkki kirjoitti...

Minä ihan totta YRITIN keksiä noita positiivisia!! KOlmekin aiheutti hurjaa pinnistystä, ja niistäkin kahden kohdan positiivisuus liittyy negatiivisuuteen... huoh.

Mutta tiedän, että pitäisi. Ens kerralla yritän kovemmin. Oli vaan niin negatiivinen olo ettei onnannu.