perjantai 15. tammikuuta 2010

Oi ilon päivää!

On huvittavaa, että saa rakennettua hyvän mielen siitä kun kuluttaa ja polttaa rahaa ja raahaa kotio lisää kamaa, mutta kai se joskus sallitaan. Ehe.

Tänään kuitenkin olin iloinen monestakin asiasta.

Esim siitä että vaikka oon ollu laiskapaska, niin Jarppa ei silti syöny mua. Se ilostui mun hymystä heti ku oli aukassu oven melkein mun naamaan. Hyvä ajoitus ja silleen.
Ja soitettiin tangoja ja oli pianisti ja oli vinkeetä, ku ihan eri meininki niissä säestyksen kanssa. Hih.

Esim siitä kans, että ostin SMG:n yhden puuttuvan levyn (vaikka en edelleenkään ihan lämpee Terhin äänelle, ku se naukuu) ja sit Miles Davisia! Ah nam ihanan rentoo jazzia ja kerranki ei mitään laulua. Parast.

Esim siitä myöskin, että lankesin ekaa kertaa elämässäni keittokirjaan. Se oli alessa. Ja kasvissyöjälle, joten ei ole turhia ohjeita. En nyt tie, saanko ruvettua hyödyntämäänkin sitä, mutta enköhän ainakin jossain vaiheessa elämää. Joskus mun käyntiinpääseminen on vähän hidasta.

Mut kaikkein iloisin tänään olin löydöstä, jonka luokse löysin tieni Fantasiapelien loppuunmyynnissä. Se kyhjötti siellä hyllyssä yksin ja mun sydän muljahti.

Parasta oli se, että kun tämä tapahtui aamupäivällä ja menin iso tukku rahaa mukanani ostamaan löytöni vasta iltapäivällä, niin myyjä kertoi että joku asiakas olis jo halunnu varata sen. Mutta loppuunmyynti käynnissä, ni ei onnistunut.
Ja sitten minä tulin ja vein ja hahahahahahah!

Nyt mun hyllyssä on The Absolute Sandman vol.1. Aijemmin oli vaan kolmone (sen löysin randomilla kerran Suomalaisesta, kun joku oli tilannu ja jättäny noutamatta, sain halvalla!), mutta nyt pääsen jopa lukemaankin vähän, koska haluan edetä järjestyksessä. Saa nähdä, miten kauan menee, ennen ku törmään onnekkaasti kakkosvolaan.
Toi on tollane hervoton tiiliskivi, iso, paksu, painava, HIENO, klassikko, arvokas keräilyjuttu.
Oon suht mehuissani.
Luin jo puolet.

Kukaan lukijoista ei nyt ehkä vältsil ymmärrä mun riemua, mutta minä ymmärrän ja se riittää 8)))

TYKKÄÄN!



http://www.neilgaiman.com/works/images/TheAbsoluteSandman,Vol.1_Hardback_1185591577.jpg

5 kommenttia:

Henni kirjoitti...

Kieltämättä menee vähän ohi... Mutta löydöt on kivoja.

Anonyymi kirjoitti...

Tälläi randomisti sanon että voisin kuolla kateudesta nyt. 8O Aivan yber mahtius löytö!<3

pikku-oRkki kirjoitti...

JOO, MÄ TIEDÄN 8))
hyvä ku joku muuki tajuu!

Maijukka kirjoitti...

mää oon aina miettiny, että mikä kirjain tossa nimessä on ja päädyin joskus teillä käydessänäi Q:hun ja nyt sitten kerrot, että se onkin Sandman eikä Sanqman. JESS minä!!

pikku-oRkki kirjoitti...

Haha Maijukka 8D
Se näyttää ehkä Q:lta siitä vinkkelistä missä se on kirjahyllyssä, mutta kannattas verrata viereiseen kirjaimiin ja päätellä siitä (; tai vaikka KYSYÄ minulta ;DD