keskiviikko 13. tammikuuta 2010

Viides Beatle

Tänään oon ollut hämmentynyt.

Se on aiheuttanut esimerkiksi bussista myöhästymisen ja kosinilauseen unohtamisen kesken matikan pistarin ja kykenemättömyyden kahden muovipussin toisistaan irrottamiseen kaupan kassalla ja epämääräisen ajan kestävän oman huoneen lattialla makaamisen kattoon tuijottaen ja yhtäkkisen halun piirtää tusseilla jotain hävettävän rumaa vihkoon johon olin viimeksi piirtänyt nollakasisyksyllä ja myös epämääräistä olohuoneen lattialla kieriskelyä äidin viimeistellessä tyynyjä.

En oikeestikkaan tiedä, mikä mua vaivaa.
En vaan saa nyt otetta tästä jutusta (siis tästä elämisestä) ja harhaudun koko ajan asioista, joita mun pitäis tehdä, ja mun aivoista ei yksinkertaisesti virtaa samanlaista siedettävää osaamista, mitä sieltä joskus on virrannut. Nyt musta on tullut vaan kykenemätön.

Josko tää tästä nukkumalla lähtis. Mutta en oikein usko kun se on ollut jo pidemmän ajan ongelma.


Päivän tajuaminen: näytän tässä polkkatukassani melkein Beatleseiltä! Tyyliin näin:


http://garbonza.files.wordpress.com/2009/06/the-beatles65.jpg

HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH
joopa..

3 kommenttia:

Tumppa kirjoitti...

Älä masennu kyl se siitä. Voit sit isona ruveta vaikka beatlesiks

pikku-oRkki kirjoitti...

siis joo.
kelpuutettaskohan nainen..

tenni kirjoitti...

mulla oli beatlestukka yläasteella (nytkin on vielä vähän). huippu kun tää on vielä tommonen vähän kihara.. voin kertoo ettei sun tilanne oo niin vakava, ainakaan pipo päässä. :)