keskiviikko 25. marraskuuta 2009

Ahdistuspakkaus!!

HYI nyt olen ahdistunut
ja se johtuu siitä ETTÄ:

- tänään on oppilaskonsertti, ja se ahdistaa aina, vaikka tiedän että osaan sen biisin, oon soittanu sen miljoona kertaa, se ei oo ees vaikea, mutta ette usko silti että on muutenkin pikkasen vellit housussa ku kävelette eteen ja kumarratte ja tunnette, miten kaikki tuijottaa ja sitten yritätte muistella et hetko miten se biisi muuten menikään, mitäs siinä tapahtu ja sit yritätte vielä keskittyä soittamaan kauniisti ja puhtaasti ja hyvin ja tulkitsemaan!!!

- huomenna on taloustiedon koe, johon lukemista olen tietoisesti vältellyt ja lykännyt, koska ei vaan kiinnosta eikä jaksa innostaa, mutta silti ahdistaa koska en ehdi tänään lukea niin paljon kuin voisin ehtiä ton konsertin ja säestysharkkojen takia, vaikka tiesin sen kyllä etukäteenkin että tulee tiukkaa, mutta kun olen laiskapaska niin minkäs teet!!!

- minun pitäisi olla yhteydessä moniin ihmisiin, mutta kun se saakelin kännykkä pöllittiin ja sinne meni kaikki numerot, niin en yksinkertaisesti jaksa ruveta selvittelemään tarvittavia numeroita, varsinki kun ihmisille soittaminen on vielä niin kuluttavaa ja raskasta, siis sellasille joille yleensä ei soittele, esim äsken soitin mein nuorisotyöntekijälle ja vieläkin ottaa sydänalasta!!!

- minä ikävöin minun jyväksen ystäviä ja minun tampereen ystävää ja se riipii ja tuntuu pahalta, haluisin vaan kaikki tähän lähelle nyt heti yhyyy ois jo joululoma

Että näillä mennään tänään JEEE huomenna raporttia varmaan sitten siitä, miten pärjäsin mistäkin, jos pärjäsin
tai oon enää hengissä
YH!

2 kommenttia:

Henni kirjoitti...

Kyllä sä selviät ! Älä ahdistu <3

Maijukka kirjoitti...

tuleeko tampereen ystävä nyt sitten kanssa. muaki riipii ku sää kuopion ystävä ja se tampereen ystävä ootte kaukana!