sunnuntai 1. marraskuuta 2009

Sunnuntaisin en ole rakastettava.

Huh, ihan mieletön sunnuntaivetämättömyys. Päivä on yksinkertaisesti ollut koko ajan edessä, mutta en oo osannu tarttua siihen ja tunnit on vaan huvenneet ja niin.. tässä sitä sitten taas ollaan ja kello on paljon ja huomenna pitäs alottaa taas uus viikko MUTTA sitä ennen selvitä edes kohtalaista hipovilla yöunilla. Sunnuntain ja maanantain välinen yö on aina niin vaikeaaaaaa eikä varmasti auta asiaa jos jo etukäteen stressaa siitä. Lål.

Tänään ruoka on taas tuntunut väärältä ja minua on ärsyttänyt syödä väärin. Hetkittäin tekis mieli ryhtyä syömälakkoon ihan vaan siks, ettei tuntuis tältä kehossa. Mutta voi miten tyytyväinen olin taas, kun porukat söi tänään ällöttävän näköisiä lammaspihvejä ja mun ei tarvinnut. Tykkään tykkään tykkään olla lihaton.

Muutenkaan ei oo mennyt ihan putkeen. Iltapäivällä keitti yli kun yritettiin tehdä yhdessä ruokaa. Viis Aittolaa samassa keittiössä samaan aikaan on liikaa, vaikka oon mä sen aina tienny. Eipä ollu uutta. Tiedostan kyllä itsekin olevani kamala räyhääjä ja äksyilijä ja suoraan sanottuna vittumainen, mutta en jaksa tehdä asialle mitään. Niin ja rikoin taas aamulla yhden äipän lautasen. Mikä minun käsiä vaivaa?

Jumituin päivällä Loesjen maailmaan. Tulostin aimokaupalla lauseita alakerran koneelta; voin sitten joskus ripustella niitä itelleni rohkaisuks/yllykkeeks/muistutukseks/mikskä tahansa. Ja sit sain villin mielihalun laittaa jonkun sellasen koulun ilmotustaululle! Pitää katsoa, jos vaikka salaisesti toteutankin sen vielä tässä tulevaisuudessa 8) håhåhåå

Mietin tänään, miksi ihmiset tyytyy nykytilanteeseensa, eivätkä pyri tekemään muutoksia asioissa, joihin eivät ole tyytyväisiä. Tai että miksi sitä on niin harvoin siellä, missä kaikkein mieluiten tahtoisi olla.

Iso-T sanoo (23:27):
 arvaa mitä mietin tänään
 tai en nyt varsinaisesti kauheesti kuluttanu aikaa pohtimiseen
 mut kuitenki et sit kun sä löydät jonkun ukkelin ja et enään hillu yöllä koneella ni kenen kanssa sit höpisen höpinäni? ;D


4 kommenttia:

Maijukka kirjoitti...

miksi sää et hilluisi ukkelista huolimatta koneella????

Maijukka kirjoitti...

miksi sää et hilluisi ukkelista huolimatta koneella????

maiju kirjoitti...

ihmiset ei tyydy nykytilanteeseen mutta ei myöskään tee asialle mitään. tyhmiä, laiskoja ja saamattomia!

pikku-oRkki kirjoitti...

Maiju> Olen samaa mieltä jälkimmäisestä, mutta minun mielestä tilanteeseen jääminen on tyytymistä. Tai sen hyväksymistä että "näin nyt vain on", koska ei jakseta pyrkiä siitä pois.

Maijukka> Varmaan tarkoitti lähinnä sitä, että jos mulla olis ukkeli niin hilluisin sen ukkelin kanssa pitkin maailmaa, enkä siis olisi hillumassa koneella (;