sunnuntai 1. marraskuuta 2009

Päiväkävely

Yritin hyvittää Neekulle laiminlyöntini sitä kohtaan ja vein sen yli kahdeks tunniks kävelemään. Nyt oli muuten lokakuun viiminen päivä (paitsi että vaihtu jo marraskuuks, hups. No ei lasketa vielä kun en oo menny nukkumaan). Otin kameran mukaan. Tiedossa ei oo tosin mitään päätä huimaavaa taiteellisuutta vaan ihan vaan tylsiä luontokuvia ja muuta randomia. Mut päivä oli hieno. No niin, nyt alkaa kuulkaa sellanen valokuvamegasuperpläjäyspäivitys, että tukehdutte:

Tässä maailman hehkein kävelylle lähtijä. Huomaa esim silmäpussit. NAM ja silleen!






Kuura tuli ja söi


Etsi kuvaaja vol.1




Minä kävin täällä vol.1


Minä kävin täällä vol.2


Minä kävin täällä vol.3


Minä kävin täällä vol.4


Minä kävin täällä vol.5


Etsi kuvaaja vol.2


Isänmaan värit


Koska joskus hajottaa


Fallos ja koira


Suorakulmainen kolmio ympyrän kehän sisäpuolella eli luonnon geometriaa


Avoimet ovet vol.1
(Miten niin ei haluta teitä vierailulle?)

Avoimet ovet vol.2

Avoimet ovet vol.3
(Tuo oli muuten pelottava ovi, koska se oli raollaan, ja sen takaa löytyi...)

(LIHAKOUKKUJA!! Tai ainakin ajattelin heti että noissa on roikutettu esim ihm -- tai nojoo..)


Nautitaan kylmänä


Piilossa


Skolioosi
(Valehtelematta, röntgenkuva minun selkärangasta näyttää just tuolta.)


Rööki


Soliseva puro


No vitu



Et sellast tänään.

3 kommenttia:

Henni kirjoitti...

Minusta tuolla oli hurjasti hienoja kuvia, kuten se geometria ja sit se skolioosi. Kohta oot ihan virtuoosi tuossa kuvaamisessa :))

Maijukka kirjoitti...

orvokin puheeseen eksynyt salakavalasti "vitu"

voi kun tuli ikävä neraa!

pikku-oRkki kirjoitti...

Ei se ollut lainkaan salakavalaa, se vaan sopi tohon kuvaan : D