sunnuntai 29. marraskuuta 2009

Hulluudensuo ja hysterianmättäät

Minä vietin eilen 11 tuntia kirkolla musisoimassa. Miettikää sitä. Tosin olis hienomman kuulosta, jos toi ois tasan 12h eikä 11. Mutta on tuokin jo ihan kiitettävä suoritus, minun mielestäni :D

Soitettiin sinffiksen kanssa ja sitten soitettiin bändin kanssa ja sitten soitettiin nuortenillassa ja tänään soitettiin sunnuntaikokouksessa.

Ja tänään yritin soittaa minun uudella kännykällä (jota en vaatinut saada, halusin vain SIMin, mutta äippä ja iskä halus ostaa, ei oo siis minun vika jos niiden rahat loppuu!), mutta se valitti että "SIM-kortin rekisteröinti epäonnistui". Voi luoja kun otti päähän. En tienny, oliko vikana se et kortti oli asetettu väärin vai ite siinä kortissa. Sit yritin oikeesti yli kymmenen kertaa asettaa sen paremmin MUT EI AUTTANU joten se ei saanu yhteyttä verkkoon enkä pystynyt soittamaan sillä mihinkään. Olin ihan raivona, kun hei, viikon ilman kännykkää ja sit ku saaki sen viimein, ni EI TOIMI!

Kiemurtelin mun lattialla ja älämöin samalla ku Maijukka datas. Se leikkii lusmua ja lintsaa huomenna pari tuntia koulusta et voi jäädä tänne vielä hetkeks. Siksi siis edelleen majoituksessa. Lopulta mentiin iskän kans käymään Gigantis uudestaan ja kävi ilmi, ettei se uus SIM ollu rekisteröityny ollenkaan, joten ei pelittäny. Piti tehä uus. Joten kerrankin vika ei ollut minussa, ah!

Nyt minulla on siis uusi kännykkä joka toimii ja jossa on sama numero kuin vanhassa. Olen jälleen tavoitettavissa, te ihanaiset! Tosin multa on kadonnut kaikkien numerot, joten jos esim pistätte viestin jossa nimi perässä, ni osaan tallentaa ne sit. Ki-toos!

Tää on ollu vähän tällanen tunteiden laidasta laitaan -päivä. Maiju pelkäs et otan hengen itseltäni ku ryömin tuol lattialla ja sit ruokapöydässä nauroin niin hysteerisesti(?) että se pelkäs et oon tullu hulluks. Mutta kyllä tää tästä tasottuu. Nyt keskityn taas vieraaseeni enkä dataaamiseen (oon kyllä oikeesti pidättäytyny siitä melko hyvin tässä kahden päivän aikana!)

SOITTELEMISIIN NIINQ JA SILLEI!

Ei kommentteja: