torstai 13. elokuuta 2009

Ensimmäinen "koulu"päivä

En muista millon viimeks olis ollu sellanen aamu, että saatoin kuunnella musiikkia kunnolla. Yleensä joku on aina vielä nukkumassa, mutta tänään koko talo oli Neraa lukuun ottamatta tyhjentynyt ennen minua.

Mulla oli tänään yhteensä lyhyempi koulupäivä kuin mitä minun peruskesälukiopäivä oli. LÅL. Ei tämä tunnu oikein edes opiskelulta - mutta mun oliskin tarkotus leikkiä nyt omatoimista tässä jaksossa... Olin esim reipas ja hankin itselleni oikeuden suorittaa se yks hissankurssi itsenäisenä. Heti ekana päivänä hoidin sen pois alta, miettikää nyt mitä aikaansaavuutta. Vau. Sit olin esim silläkin tapaa reipas, että ruotsin kuuntelu (viime syksyn YO) sujui heti paremmin mitä seiskakurssin kummatkaan kuuntelut. Että joopa.

Pyörin koulun jälkeen kaupungilla kattelemassa vaatteita ja löysinkin muutaman sellasen ihan kivan. Mutta en mitään, mitä olis suunnattomasti harmittanut jättää kauppaan. Ensisijainen etsinnän kohde oli farkut, mutta nekin on aina niin hankala asia, yhyy. Ehkä huomenna jatkan vielä kierrosta, jos jaksan.

(Miks mun netti toimii nyt ihan saakelin hitaasti?!)

Toisaalta oon aika ylpeä, kun pystyin vastustamaan kiusauksia niin hyvin!

Ja toisaalta meinaa muuten pikkasen jumittaa, kun täällä talossa on niin hiljasta ja koulupäivä oli niin lyhyt.

Toisaalta voisin nyt lelliä itseäni lisää ja lukea taas tuota yhtä kirjaa sen sijaan että kirjottaisin..

Että toisaalta.

(HEI!! Voi pyllerö, minä tiesin että unohdan sen unen, aamulla vielä muistin! Se liitty jotenkin ruotsinluokkaan ja Tapsaan ja joku pelasti jotain jossain ja joku tais haluta räjäyttää jotain ja... EN MUISTA! Yhyy, nyt en voi jakaa sitä teidän kanssa. Mutta tästä voimme päätellä, ettei kannattaisi tehdä ruotsin tehtäviä juuri ennen nukkumaanmenoa.)

Ei kommentteja: