maanantai 31. elokuuta 2009

Ihana integrointi ja duimaa diplomatiaa

Vähän levoton meininki tänään. Ei ois huvittanu lähteä kouluun, mutta menin silti kuuntelemaan epsanjaa kielistudioon. Ja heräsin siihen todellisuuteen, että tasan viikko ruotsin kuunteluun. Jåpa jå.

Minna aina kiusaa ja tökkii minua matikan tunneilla. Ja minä kun yritän opiskella, mutta väkisinkin keskittyminen herpaantuu. Tässä meidän aikaansaannoksia aikasemmin syksyltä:


Niin. Meillä on abien ruokailu vasta matikantuntien jälkeen, ja joo, siinä vaiheessa ON nälkä.

Tänään matikanopettaja iski eteen todellisen integrointipistarin, joka siis oli ihan oikeaoikea pistari, koska se ei ollut vihjaissut sanaakaan siitä etukäteen. Sitten kaikki paniikissa ähistelellen mietti, että jaa mikäs tässä nyt onkaan se ulkofunktio ja mikäs sisä ja mitenkäs tämä kerroin tästä nyt hävitetään ja mistäs minä derivaatan repäsen jnejne. Lopputunnista Minna äityi levottomaksi: (suomennan tämän, koska en omista toimivaa skanneria, ja tuosta ei saa mitään selvää, mutta minun vihkonreuna siinä joka tapauksessa on)


M: Minna on ihana sydän sydän sydän
..sanoo Orvokki
O: EN SANO!

M: Kato vaikka todistus sun vihkosta! > sydän

O: EI OLE LUOTETTAVA DOKUMENTTI TÄMÄ!

M: On se kun ei lääkkeet tehoa

O: ...mitä IHMETTÄ?!

Matikantunneilla keskitymme aina itse asiaan.

Ois niin paljon tekemistä ja asioita, jotka kaipais huomiota, että oon jotenkin ihan lamaantunut. Ei huvita tarttua mihinkään kunnolla. Äsken makasin sängyllä (tai no patjalla, kun kukaan ei oo tuonu mun sänkyä vieläkään takaisin ja en rupee kyllä ite sitä ruuvailemaan, kun en vienyt sitä poiskaan) jalat seinää vasten kohti kattoa ja yritin tyhjentää pääni. En kyllä osannu, kun en jaksanut keskittyä kunnolla. SIIHENKÄÄN.

Ehkä menen syömään lamaani. Ahtamaan itseni oikein palleroksi.

Niin ja PS: Oon kyllästynyt leikkimään pientä diplomaattia ja sietämään ihmisten lapsellisuuksia ja työskentelemään käsittämättömän vaikeiden persoonallisuuksien kanssa!! Oonko ymmärtänyt jossain kohti väärin, jos olen sitä mieltä, että lähes täysi-ikäisen ihmisen pitäisi osata merkitä omat menemisensä ylös, varsinkin jos tietää omaavansa taipumusta unohteluun?
Saatanpa kohta vaikka kuristaa jonkun.

NIIN ja PS2: Yritin pistää tuohon sivupalkkiin, montako päivää lukimossa kärvistelyä vielä, mutta eipä näytä näyttävän yhtään mitään (ainakaan minulle). Ehkä päiviä on vielä niin paljon jäljellä YHYY! No, katsellaan korjaantuuko asia.

4 kommenttia:

Moces kirjoitti...

Aika laiskoja ootte ollu. Ette oo käyttäny välilyöntejä, tai pieniä kirjaimia!

pikku-oRkki kirjoitti...

Joo, tiedän, vähän säälittävää.

Onko mun laskimessa välilyöntikin?? O_O

mirjami kirjoitti...

Eikä näy laskuria sivupalkissa VIELÄ.

Moces kirjoitti...

(-)ANS -napilla saa. Kannattaa muuten harjotella käyttämään niitä kirjaimia laskiessa, ku voi kätevästi laskea vaikka a^b/x ja sijottelee noille kirjaimille arvoja esim. a=2
ja sit tietty kuvaajia, ku sillä saa laskettua määrättyjä(?)integraaleja sun muita niistä, ja ainaski seurattua arvojen muutosta.