maanantai 10. elokuuta 2009

Loman Loppu on Väsymyksen Alku

Taustalla soi: José González.

Koska sitä pitää kuunnella kun on sellanen tietynlainen olo.

Just NYT on sellanen olo, että vähän surettaa kun loma loppuu. Minä olisin tahtonut vielä matkustaa niin paljon. Esim käydä Tampereella, Helsingissä kauemmin, kiertää Länsi-Suomessa, jossakin. Tahtoisin nähdä paikkoja ja ihmisiä ja tahtoisin elää.

Mutta minä menen kouluun ja minä rupean opiskelemaan taas ja minä rupean valmistumaan kirjotuksiin. Minä hyppään taas siihen arjensykliin joka imee minusta mehut ja kaiken elollisuuden.

Tai ehkä sitä vois yrittää olla antautumatta sen imuun, mutta en tiedä jaksanko. Kun väsyttää kuitenkin liikaa.

Keskustassa oli ihan hurjan paljon porukkaa kun ajoin sinne vähän ennen puoltapäivää. Tori ja Anttilan edusta oli jotenkin ihan kun joku muurahaispesä. Minne ne ihmiset katoaa? Koska tänään illalla taas joka paikassa oli ihan autiota ja kuollutta.

Syötiin kevyitä tortilloja med Minna Maisa Henni ja pelattiin Trivial Pursuittia. Minä olin ihan huono, mutta muille tuli helppoja kyssiä, nyääh! Eikä ehditty pelata loppuun. Tahdon kunnollisen revanssin. Miksi nykyään tulee muutenkin pelattua lautapelejä niin vähän? Ja oi, tahdon pelata taas sitä Läpsyä mitä avioliittoleirillä!

Nyt kuitenkin tahdon ehkä nukkua. Jos olisin rebeli, ottaisin edes huomiselta viimeinkin vähän poissaoloja noilta kesäkursseiltä. Mutta en jaksa.

SITÄKÄÄN.

1 kommentti:

Maijukka kirjoitti...

minä tulen sinun kanssa pelaamaan!!!